Toimistosiivous

Toimistosiivousta Turussa sekä ympäristökunnissa

Toimiston ja työympäristön siisteys vaikuttaa ennen kaikkea työntekijän työtyytyväisyyteen, mutta varmasti työskentelytehokkuuteenkin. Siivouspalvelutarjontaamme kuuluu myös asiakkaan toiveiden mukaan räätälöity toimistosiivous. Aikataulutamme toimistosiivouksen työrytminne mukaan – halutessanne käymme siivoamassa toimiston työntekijöidenne työajan ulkopuolella.

Mikäli arvostat täsmällistä ja laadukasta siivousalan kumppania, ota meihin yhteyttä!

Suppeampi tai laajempi toimistosiivous toiveidesi mukaan

Toimistosiivouksen palvelusisältö voidaan määritellä täysin yrityksenne tarpeiden mukaan. Osalle asiakkaistamme tarjoamme suppeampaa palvelua, kun taas osa asiakkaistamme haluaa kauttamme hyvinkin kattavan siivouspalvelukokonaisuuden. Voimme sopia tarvittaessa myös 1–3 kertaa vuodessa tapahtuvasta suursiivouksesta, joka käsittää esimerkiksi ikkunanpesun ja muut laajemmat siivoustoimenpiteet.

Toimistosiivous sisältää perinteisesti:

  • pölyjen ja tasojen pyyhinnän
  • imuroinnin ja lattioiden kosteapyyhinnän
  • keittiön, ruokailutilan ja sosiaalitilojen siivouksen
  • roskapussien vaihdon
  • käsipyyhkeiden ja wc-papereiden vaihdon

 

HINNASTO 1.2.2016 alkaen

Kotisiivous arkisin (ma-pe)
37€/h (sis. Alv 24%) / 30€/h (Alv. 0%)

Erikoissiivoukset* ja ikkunanpesut
42€/h (sis.Alv. 24%) / 35€/h (Alv. 0%)

Siirtymäkustannukset
Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen kohteen sijainnin mukaan.

Uloste- ja oksennuslisä
20–30 €.

Vanhuksille tarjoamme arvonlisäverotonta siivousta.

*Erikoissiivouksissa käytämme normaalien tarvikkeiden ja aineiden lisäksi erikoistarvikkeita ja aineita.